»Ne dvomim, da je večina šol dobro opremljena z napravami in širokopasovnimi internetnimi dostopi, dvomim pa, koliko lahko pričakujemo od učiteljev, ki jim je naloženo, naj poleg ostalega dela pri predmetih razvijajo še digitalne kompetence otrok.«
»Sam razpis ni ločil med tem, ali imajo osebe, ki so upravičene do izobraževanja, nizke kompetence ali sploh nimajo teh kompetenc oziroma ali imajo osebe že napredne digitalne kompetence.«
»Dejstvo je, da tudi učni načrti v slovenskih šolah predpostavljajo razvoj digitalnih kompetenc. Ni pa čisto jasno, v kolikšni meri jih uresničujemo.«
»Ko priporočajo bralne aktivnosti, bi zato šole in učitelji morali branje tiskanih vsebin postavljati pred digitalno branje, še posebej, ko gre za mlajše otroke.«
»Kadrov s takšnimi kompetencami ni veliko na razpolago.«
»Otroci ne znajo več skomunicirati.«
»V svoji ekipi vedno zaposlim mlade, ker imajo toliko več znanja na področju digitalnih kompetenc in digitalizacije.«
»Vedno več storitev je digitalnih. Pričakujemo, da jih bodo ljudje tudi uporabljali digitalno, zavedamo pa se, da marsikdo še nima ustreznih digitalnih znanj in kompetenc.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Odrasli smo tukaj, da otroke naučimo kritičnega mišljenja, medijske pismenosti, metasposobnosti regulacije učenja, da jih socializiramo za življenje v sodobnem svetu, ki postaja bolj zapleteno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju