»Ne dvomim, da je večina šol dobro opremljena z napravami in širokopasovnimi internetnimi dostopi, dvomim pa, koliko lahko pričakujemo od učiteljev, ki jim je naloženo, naj poleg ostalega dela pri predmetih razvijajo še digitalne kompetence otrok.«
»Dejstvo je, da tudi učni načrti v slovenskih šolah predpostavljajo razvoj digitalnih kompetenc. Ni pa čisto jasno, v kolikšni meri jih uresničujemo.«
»Sam razpis ni ločil med tem, ali imajo osebe, ki so upravičene do izobraževanja, nizke kompetence ali sploh nimajo teh kompetenc oziroma ali imajo osebe že napredne digitalne kompetence.«
»Vedno več storitev je digitalnih. Pričakujemo, da jih bodo ljudje tudi uporabljali digitalno, zavedamo pa se, da marsikdo še nima ustreznih digitalnih znanj in kompetenc.«
»Ko priporočajo bralne aktivnosti, bi zato šole in učitelji morali branje tiskanih vsebin postavljati pred digitalno branje, še posebej, ko gre za mlajše otroke.«
»Zato bodo naša vlaganja maksimalno usmerjena v pridobivanje novih digitalnih kompetenc, vlagali bomo v nove sodobne tehnologije.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»V svoji ekipi vedno zaposlim mlade, ker imajo toliko več znanja na področju digitalnih kompetenc in digitalizacije.«
»Imamo veliko obiskovalcev, a med njimi na primer ni šol, saj učitelji nočejo spraševati staršev, ali lahko otroke pripeljejo sem.«
»Ta primer pove, da imajo otroci primarno potrebo po gibanju, če zna učitelj to vključiti v poučevanje, je to pač zmaga.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju